wedding ticker

Daisypath Anniversary tickers

advertisement

Friday, January 13, 2012

Butik Man Kajang ~~

korang semua mesti kenal man kajang kn.designer terkenal.me suka tgk design baju pengantin dr butik man kajang ni.me tempah kt man kajang ke?? no no no..tak mampu den plus tak cantik pn, verangan jela kan..ala saje2 cuci mata tak salah kan..antara artis yg guna khidmat man kajang tuk nikah adalah ayu raudhah yg kawin awal tahun lepas..jom cuci mata di petang hari..

putih suci



cantik kan ropol2 kat baju tu...meleleh... :(




pic: ihsan dr fb abg man kajang
sila terjah fb beliau

p/s: Abg man ni baik tau.layan je kita tanya pe kt fb walaupun kita sajo2 verangan.hiks

5 comments:

mrs irmidrza to be said...

tapi mahal kan dear..huhu tak mmpu la..hehe..=)

miza dtg melwat b2b 2012..=) jom tukar link and share sal kawen..folo u dear..folo me back ya..

http://lildrwalimah.blogspot.com/

dhiera said...

ramai jugak ex-b2b yang tempah dengan dia. yg b2b ni tak tahu plak ada ke x yg tempah dgn dia~

hasmiza said...

mrs irmidrza..tq invite dear..will follow u :)

dhiera:aah mhal..cuci mate je :)

Hunny Kitty said...

mahal berbaloi....tapi kan miza..rasanya kalo kat kelantan tu ramai sungguh tukang jahit yg besh2 yg leh jahit dress setanding man kajang

hasmiza said...

hehe sje je cuci mate pn hunny :)