wedding ticker

Daisypath Anniversary tickers

advertisement

Tuesday, May 22, 2012

kursus jangka pendek - cheestart




Korang minat tak join ape2 kelas masakan? 2minggu lepas me saje2 join kelas cheesetart ni kt kolej komuniti kuala langat..lgpn weekend xde aktiviti join jela kan..me suka mkn cheesetart ni..harga pn boleh tahan kn mahal..rupenya xde la susah mane nk buat benda ni..tp agak leceh jgk la coz kne bakar 2 kali..



pic:google

nk tekan2 doh kt acuan ni pn mahu kebas tgn me buat..crust tu xboleh terlalu tebal dan tak boleh nipis sgt.

taraaa..ni la hasil tart yg me wat ngn kwn2 masa kelas ritu..huhu sememeh je kan..but xpela budak baru belajar..rasa pn boleh than..mkn sndiri bole la..





Tunggu hasil tart sejuk




yg ni try wat tart coklat.



so sape2 yg minat nk join ape2 kursus anjuran kolej komuniti boleh refer kat sini..yuran pn xmahal compare ngn kursus2 kt luar sana..

5 comments:

Cik Fie said...

Salam . Cik Fie Jemput Join GA Ni . Harap Sudi Join . :) http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/random-giveaway-by-cik-fie_19.html

NOOR FATIN said...

bestnyaaa awakk! lpas ni bleh buat sendiri dah!

NOOR FATIN said...

bestnyaaa awakk! lpas ni bleh buat sendiri dah!

adianiez AIDA said...

best!
aida belajar dgn kakak. sebab kakak yg gi kursus sana sini hi hi hi. dia suri rumah, bleh la :)

hasmiza said...

mmg best :)